A Mollie's Fund non-profit szervezet új, 'Free Killer Tan' kampányával a szolárium-használat veszélyeire kívánja felhívni a figyelmet. A szervezet kreatív, megdöbbentő és tagadhatatlanul hatékony marketingeszközt használt.
Az alapítvány "Free Killer Tan" kampánya ingyenes szoláriumbérletet kínált az utcán a járókelőknek, azok, akik betértek az üzletbe, saját temetésükön találták magukat. A videón megszólaló egyik fiatal nő azt állította, ez lett volna az első alkalom, hogy szoláriumba megy, de ez után soha többé.
A kampány célja az volt, hogy felhívják a figyelmet a melanomára, pontosabban arra, hogy a szoláriumhasználat már egyetlen alkalommal 20 százalékkal növelheti a bőrrák kialakulásának esélyét. A Mollie alapítvány egy tragikusan fiatalon, 20 évesen, rosszindulatú bőrdaganatban elhunyt nőnek állít emléket.
Mit kell tudni a melanomáról?
A bőrrák egyre gyakoribb betegség, előfordulásának drasztikus növekedése egyértelműen összefüggésben van a környezeti tényezőkkel, a Nap ultraibolya sugárzásának erősödésével, a környezeti ártalmak fokozódásával, így aztán furcsa, hogy sokan az egészségesség szimbólumának tartják az állandó barnaságot. Groteszk módon ezzel – a túlzott napozással és szoláriumozással – a súlyos betegségek kialakulásának nőhet a kockázata. A WEBBetegen mindent megtudhat a melanomáról.